Sprężyny KYB K-Flex

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • cub_s
    Classic
    • 2010
    • 5

    Sprężyny KYB K-Flex

    Zamieszczone przez Vojtek1,9tdi
    Pytanie może troche banalne ale musze zapytac octavie mam niedlugo i nie wiem w ktorych miejscach najlepiej podnosić auto czy są jakieś bezpieczne punkty aby auto nie spadło z podnośnika czy z lewarka w ktorych miejscach zazwyczaj podnosicie i podpieracie auto?? Za wszystkie odpowiedzi z góry dziekuje.
    Sa odpowiednie oznaczenia, podnosze przy uzyciu "zaby" ale dorobilem sobie odpowiedni klocek zeby nic nie zniszczyc. BTW bardzo wazne jest zeby taki podnosnik mogl swobodnie sie przesuwac (jezdzic) - trzeba zapewnic gladka powierzchnie
  • ponczo
    Drive
    • 2009
    • 73

    #2
    Sprężyny KYB K-Flex

    Witam,

    Czy ktoś zakładał sprężyny http://www.kyb-europe.com/kyb-poland/spring-coils.html do OI?

    Zastanawiam się czy będą trochę twardsze niż oryginały? Wiem, że to zamiennik serii, ale KYB często robił trochę lepsze zamienniki, więc i sprężyny są może trochę twardsze?

    Jeśli ktoś ma doświadczenia w tym temacie, będę wdzięczny jeśli się nimi podzieli.

    Komentarz

    • adrianst5
      Drive
      • 2009
      • 68

      #3
      yo ja zakładałem do swojej Octavki właśnie te sprężyny. A kupiłem je za ok.85 zł. u mnie w sklepie jakaś promocja z 130 była. Po założeniu +3cm odrazu już przejechałem na nich jakieś 4 tyśiaki i musze przyznać że w porównaniu z oryginałami (co prawda miały troche ponad 100 tysi) jest różnica 5 osób + bagaże i nawet tyłem do krawężników dojeżdzałem a samemu jako kierowca dodam że o wiele lepiej tył trzyma się drogi lepiej wybiera nierówności i je tłumi no i lepiej się prowadzi.





      Pamiętaj jeśli ci pomogłem daj +
      dzięki
      Pamiętaj-Serwis to ostatecznosć...

      Komentarz

      • ponczo
        Drive
        • 2009
        • 73

        #4
        A jak z twardością? Czy przestało tak mocno przechylać na zakrętach jak na seryjnych sprężynach?

        Trochę szkoda, że tak podnoszą wysoko...

        Komentarz

        • W1Michał
          Rider
          • 2006
          • 351

          #5
          odświeżam temat - u mnie tył opuścił sie o około 3 cm pod kilogramami sprzętu audio, i tak kminie żeby własnie założyć sobie te sprężyny na tył. Z tego co napisał adrianst5 akurat ta różnica mogła by sie wyrównać. Zalezy mi też na komforcie żeby nie było zbyt twardo. Co znawcy na to ?
          http://www.elcal.pl/

          Komentarz

          • fidodido
            Rider
            • 2010
            • 440

            #6
            ja mam założone z tylu sprężyny KYB są krótsze od oryginału o ok. 1,5 zwoju ale twardsze dołożyłem do tego amorki Sachs i moim zdaniem nie widać różnicy w wys zawieszenia a chyba jest deko sztywniejszy, twardszy
            Auto: Skoda Octavia I
            Kolor: Srebrny
            Pojemność: 1,8T 20V
            Moc: 150KM
            Typ silnika: AGU
            Gaz: STAG-4

            Komentarz

            • konkon
              Rider
              • 2008
              • 667
              • Octavia I (1U2)
              • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

              #7
              Z tanich zestawów, żeby było dosyć twardo to amortyzatory KYB Excel G (sam mam takie), na Bilsteinie B4 będzie bardziej miękko, co do sprężyn to ja brałbym pod uwagę, prócz ORI powyższą KYB oraz Lesjofors (wydaje mi się ,że najlepsze, cena ok. 500 zł kpl.)
              Konrad
              OIL SPA -> oleje, filtry, akumulatory, części

              90 konny AGRessor
              PerfectServiceBy DGW
              WhitePride :smokedevil

              Komentarz

              • W1Michał
                Rider
                • 2006
                • 351

                #8
                konkon ja pytałem o sprężyny a nie amory. To teraz nie wiem czy warto sie bawić w wymiane tych sprężyn czy nie ...
                http://www.elcal.pl/

                Komentarz

                • konkon
                  Rider
                  • 2008
                  • 667
                  • Octavia I (1U2)
                  • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

                  #9
                  W1Michał, co do wysokości ciężko powiedzieć ale nie sądzę żeby była różnica, skoro są zamiennikami to dlaczego miałyby mieć inne parametry? Natomiast po zmianie ze starych, które wykonały sporą ilość cykli (dodatkowo wpływ czynników atmosferycznych, wilgoć itp.) które przyczyniają się do zmian strukturalnych (między cząsteczkowych) musi być poprawa. Może amory już nie trzymają? Raczej nikt jasno nie napisze co się stanie po zmianie, to zależy. Trzeba by porównać oba nowe zestawy już zamontowane. U mnie po zmianie amortyzatorów b. się podniosło, szczególnie tył (ale miały spory przebieg), sprężyny nie ruszane.
                  Konrad
                  OIL SPA -> oleje, filtry, akumulatory, części

                  90 konny AGRessor
                  PerfectServiceBy DGW
                  WhitePride :smokedevil

                  Komentarz

                  • W1Michał
                    Rider
                    • 2006
                    • 351

                    #10
                    sugeorwałem sie wypowiedzią addrianst5, twierdzi że po wymianie sprężyn tył mu sie podniósl i auto lepiej sie prowadzi
                    http://www.elcal.pl/

                    Komentarz

                    • konkon
                      Rider
                      • 2008
                      • 667
                      • Octavia I (1U2)
                      • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

                      #11
                      Szczerze mówiąc ja bym nie kombinował, bo efekt może nie być zadowalający. adrianst5, zmienił sprężyny po 100k km, zdziwiłbym się gdyby się nie poprawiło. Jaki masz przebieg na tych sprężynach i amorach? Nikt nie jest wróżką i nie powie o ile cm się podniesie auto.
                      Konrad
                      OIL SPA -> oleje, filtry, akumulatory, części

                      90 konny AGRessor
                      PerfectServiceBy DGW
                      WhitePride :smokedevil

                      Komentarz

                      • W1Michał
                        Rider
                        • 2006
                        • 351

                        #12
                        nieco ponad 120 000 km
                        http://www.elcal.pl/

                        Komentarz

                        • scr008
                          Ambiente
                          • 2009
                          • 191

                          #13
                          można założyć chyba tuleje dystansowe podwyższające auto. to powinno dać 1-2 cm w górę.
                          Virus injected!

                          Komentarz

                          • konkon
                            Rider
                            • 2008
                            • 667
                            • Octavia I (1U2)
                            • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez scr008
                            można założyć chyba tuleje dystansowe podwyższające auto
                            :idea:
                            Instrukcja: http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/Octavia/69
                            Konrad
                            OIL SPA -> oleje, filtry, akumulatory, części

                            90 konny AGRessor
                            PerfectServiceBy DGW
                            WhitePride :smokedevil

                            Komentarz

                            Pracuję...